دوره آمادگي استخدام
گرايش تبلیغات
با نگرش برندسازی
مخاطبين دوره :
مديران مياني _ ارشد و كارشناسان
مقدمه :
امروزه سازمان ها برای رقابت در دنیای کسب و کار و فروش کالاها و خدمات خود، نیازمند فعالیت های بازاریابی هدفمند و کارا می باشند. از مباحثی که نقش بسیار مهمی در فرایند بازاریابی یک سازمان داشته و حجم بودجه ای بالایی را به خوداختصاص می دهد تبلیغات است. تبلیغات موجب تغییراتی در سطح دانش، نگرش و رفتار مخاطبان می گردد، لذا توجه به ارزیابی اثربخشی تبلیغات برای سازمان هایی که تبلیغات را لازمه تداوم حیات و رشد و توسعه می دانند یک ضرورت است. باسنجش اثر بخشی تبلیغات و بررسی همراستایی با اهداف سازمان و تاثیرات مورد انتظار آن می توان تغییراتی در ابعاد ، محتوا و شیوه های آن ایجاد کرد تا تبلیغاتی مؤثرتر و مفید تر صورت گیرد. بر همین اساس، دوره کابردی مبتنی برعناصر مؤثر در فرایند برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه تبلیغات ارائه می گردد و سپس به جایگاه و اهمیت سنجش اثربخشی تبلیغات، برخی جوانب و ابعاد تاثیرات آن و نیز اثر بخشی رسانه ها و اندازه گیری موفقیت آنها پرداخته می شود.
هدف دوره:
امروزه پیشرفت های چشمگیری برای تولید تبلیغات صورت گرفته است . هر روز با روش های نوینی از ارائه محصولات و خدمات شرکت ها آشنا می شوید و روش های تبلیغاتی گوناگونی از جانب شرکت ها ارایه شده است. توجه به نوع و نحوه ی تبلیغات تاثیر به سزایی در فروش و بازخورد آن دارد. اگر برنامه های تبلیغات به درستی طراحی گردد هم موجب افزایش فروش می گردد و هم باعث رشد برند خواهد شد.
در دوره و برنامه کارآموزی طراحی شده کمک شده است تا بتوانیم تعریف اجرایی علمی محوری از برنامه های موثر تبلیغات را در قالب دوره های آموزشی و اجرایی تعریف نماییم.
دروس اجرايي دوره :
تعداد ساعت | نام درس | رديف |
12 | مهارتهاي ارتباطي | 1 |
12 | مبانی و استراتژی های تبلیغات | 2 |
12 | تولید محتوای خلاق (کلامی و بصری ) | 3 |
12 | رسانه های تبلیغاتی (سنتی و مدرن) | 4 |
12 | تبلیغات در فضای دیجیتال | 5 |
12 | برندینگ و تبلیغات | 6 |
8 | آشنايي با ساختارآژانس هاي تبليغاتي در ايران و جهان و فرايندهاي آن | 7 |
- | کارآموزی | 8 |
طول دوره :
شرايط شركت در دوره :
- حداقل ليسانس
- پذيرفته شدن در آزمون و مصاحبه
- دارا بودن شرايط عمومي
مدرك دوره :
به فارغ التحصيلان دوره مطابق شرايط سازمان مديريت صنعتي ، گواهينامه پايان دوره و گواهي صلاحيت حرفه اي در حوزه تبليغات و برند سازي اعطا خواهد شد.
جهت كسب اطلاعات بيشتربا شماره 22010690 ويا آدرس ايميل habibis@imi.ir تماس حاصل فرماييد .
www.imi.ir