بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی
 

بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

ﺳﻪشنبه، 04 خرداد 1400 | Article Rating

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B Marketing Management) بامشارکت “انجمن علمی بازاریابی ایران” و”سازمان مدیریت صنعتی” در تاریخ ۴خرداد۱۴۰۰ برگزار می گردد،باتوجه به اهمیت بازارهای صنعتی وتحولات فناوری در زمینه مدیریت بازاریابی ،تم این کنفرانس بازاریابی صنعتی۴.۰ (Industrial Marketing 4.0) انتخاب گردیده است ومحورهای کنفرانس همراستای تم اصلی به بررسی تاثیرات انقلاب صنعتی چهارم در اکوسیستم بازاریابی نوین ومباحث مرتبط بابازاریابی،مذاکره،فروش ومدیریت برند می پردازد.
دبیر علمی این کنفرانس استاد ارجمند جناب آقای دکتر احمد روستا پدر بازاریابی نوین کشور میباشند و نمایشگاه تخصصی جنبی این رویداد آخرین فناوری ها درحوزه بازاریابی رادراختیار مخاطبان قرار خواهد داد.حضور وهمراهی هرچه بیشتر شرکت های بزرگ تولیدی وخدماتی ،مدیران ارشد ومتخصصان حوزه بازاریابی وفروش موجب غنای کنفرانس وافتخار برگزارکنندگان میباشد.

تصاویر
  • بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: